Menu
Město Jirkov
jirkov

referent - účetní - DPH


Město Jirkov
Starostka města Jirkova vyhlašuje dne 14. 4. 2025 poptávkové řízení

na obsazení pracovního místa na dobu určitou (za mateřskou a rodičovskou dovolenou)

„Referent/referentka – účetní - DPH “
odbor finanční
s místem výkonu práce Jirkov


Pracovní náplň:
•    samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty a zajišťování daňového řízení se správcem daně,
•    rozborová činnost vyjetých sestav DPH, měsíční kontroly sestav,
•    zpracování účetních dokladů dle zákona o DPH,
•    zabezpečování veškerých dalších úkonů souvisejících s DPH,
•    samostatné zajišťování agendy daně z příjmů, daně z nemovitých věcí a ostatních daní.
 

Na co se můžete těšit:
•    25 dnů dovolené,
•    4 dny indispozičního volna,
•    příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
•    ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
•    příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
•    stravenky,
•    vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
•    zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
•    pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba: Po a St: 8h - 17h, Út, Čt a Pá: 8h - 13h).


Platové zařazení:
•    platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně dle uznatelné praxe. Po zapracování přiznání osobního příplatku.


Požadavky na uchazeče:
•    vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
ekonomického směru,
•    znalost zákonů (v platném znění):
- č. 235/2004 Sb., o DPH,
•    znalost práce na PC,
•    zodpovědný způsob k řešení problémů,
•    samostatnost v rozhodování,


Výhodou bude:
•    řidičský průkaz skupiny „B“.


Jak se do poptávkového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:
-    jméno, příjmení a titul,
-    datum a místo narození,
-    státní příslušnost,
-    místo trvalého pobytu,
-    číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-    datum a podpis zájemce,
-    telefonní spojení,
-    e-mailové spojení.

Požadované doklady k přihlášce:
-    životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
-    výpis z evidence rejstříku trestů, který není starší 3 měsíců,
-    u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
-    ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky je dostačující prostá kopie).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit poptávkové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášením uchazeče do poptávkového řízení uchazeč souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely poptávkového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k poptávkovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.


Předpokládaný nástup: od 1. 6. 2025 nebo dle dohody


Kam s přihláškou?

Do 29. 4. 2025 – do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1)    zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“.

 NEBO

2)    fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám, Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov,
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“.

NEBO

3)    fyzicky vložit do schránky (s označením  SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH.