Městský úřad Jirkov
nám. Dr. E. Beneše 1
431 11 Jirkov
Telefon: 474 616 411
E-mail: podatelna@jirkov.cz
Datová schránka: 9zcbsra
IČO: 00261904
Otevřeno pro veřejnost:
PO a ST 8:00-17:00 h.
ÚT, ČT, PÁ 8:00-13:00 h.
Město Jirkov
Starostka města Jirkova vyhlašuje dne 14. 4. 2025 poptávkové řízení
na obsazení pracovního místa na dobu určitou (za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
„Referent/referentka – účetní - DPH “
odbor finanční
s místem výkonu práce Jirkov
Pracovní náplň:
• samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty a zajišťování daňového řízení se správcem daně,
• rozborová činnost vyjetých sestav DPH, měsíční kontroly sestav,
• zpracování účetních dokladů dle zákona o DPH,
• zabezpečování veškerých dalších úkonů souvisejících s DPH,
• samostatné zajišťování agendy daně z příjmů, daně z nemovitých věcí a ostatních daní.
Na co se můžete těšit:
• 25 dnů dovolené,
• 4 dny indispozičního volna,
• příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
• ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
• příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
• stravenky,
• vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
• zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
• pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba: Po a St: 8h - 17h, Út, Čt a Pá: 8h - 13h).
Platové zařazení:
• platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně dle uznatelné praxe. Po zapracování přiznání osobního příplatku.
Požadavky na uchazeče:
• vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
ekonomického směru,
• znalost zákonů (v platném znění):
- č. 235/2004 Sb., o DPH,
• znalost práce na PC,
• zodpovědný způsob k řešení problémů,
• samostatnost v rozhodování,
Výhodou bude:
• řidičský průkaz skupiny „B“.
Jak se do poptávkového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů, který není starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky je dostačující prostá kopie).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit poptávkové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášením uchazeče do poptávkového řízení uchazeč souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely poptávkového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k poptávkovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Předpokládaný nástup: od 1. 6. 2025 nebo dle dohody
Kam s přihláškou?
Do 29. 4. 2025 – do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1) zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“.
NEBO
2) fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám, Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov,
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“.
NEBO
3) fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH.