Městský úřad Jirkov
nám. Dr. E. Beneše 1
431 11 Jirkov
Telefon: 474 616 411
E-mail: podatelna@jirkov.cz
Datová schránka: 9zcbsra
IČO: 00261904
Otevřeno pro veřejnost:
PO a ST 8:00-17:00 h.
ÚT, ČT, PÁ 8:00-13:00 h.
Dne 31. 12. 2024 bude pobočka otevřena POUZE v dopoledních hodinách od 8 do 12 hodin.
Z domova se přes internet objednáte na požadovanou službu a vybraný čas. Bude vám zaslán rezervační kód, který při příchodu na poštu zadáte do vyvolávacího systému a půjdete hned na řadu po klientovi, který je odbavován před vámi.
Rezervace termínu obsluhy je pro klienty zdarma a lze se objednat na nejčastější služby, jako je Czech Point, vyzvednutí dopisů, poslání dopisů i balíků, poštovní poukázky, platba SIPO, výplata důchodů, nebo na specializované bankovní přepážky.
Jak služba funguje:
1. Zvolte službu → vstupte do aplikace, která je dostupná nahttp://www.postaonline.cz/rezervace a vyberte pobočku České pošty. Následně zvolte požadovanou službu a klikněte na tlačítko potvrdit. Nebo využijte mobilní aplikaci PoštaOnline (stáhnete si ji v obchodě s aplikacemi).
2. Zvolte termín své návštěvy → v kalendáři nejprve vyberte požadovaný den a poté čas vaší návštěvy. Rezervaci můžete provést nejpozději jednu hodinu před požadovaným termínem.
3. Objednejte se → uveďte vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, aby vám mohl přijít rezervační kód. Svoji rezervaci vytvoříte kliknutím na tlačítko potvrdit.
4. Navštivte pobočku → vaši návštěvu pobočky vám pošta připomene 24 hodin před termínem vaší rezervace. V den návštěvy se dostavte v intervalu 5 minut před a 10 minut po rezervovaném termínu na pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stiskněte tlačítko „Objednaní klienti“ (levý spodní roh obrazovky). Zadejte rezervační kód, potvrďte ho a automaticky se vám vytiskne pořadový lístek. Vyvoláni budete ihned po uvolnění první přepážky obsluhující požadovanou službu.