Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„referent/referentka majetkové správy - úředník “
odbor majetku města a útvar investic
s místem výkonu práce Jirkov.
Pracovní náplň:
- zajišťuje nájmy, prodeje, pachty, směny a výpůjčky pozemků a nemovitostí,
- zajišťuje zřizování věcných břemen/služebností,
- zajišťuje majetkoprávní vypořádání neuspořádaných vlastnických vztahů k pozemkům,
- zajišťuje vypracování nájemních a pachtovních smluv,
- spolupracuje s katastrálním úřadem (výpisy z listu vlastnictví, apod.) a dalšími institucemi,
- vyřizuje žádosti týkající se vyjádření města při řízeních vedených stavebními úřady (umístění sítí do pozemku, sjezdy na komunikace apod.),
- zajišťuje zadávání zpracování znaleckých posudků a geometrických plánů,
- spolupracuje a jedná s pozemkovým úřadem, ÚZSVM, ministerstvem životního prostředí, krajským úřadem apod.,
- navrhuje a sleduje čerpání rozpočtu na správu majetku,
- vede operativní evidenci majetku, provádí kontrolu s účetní evidencí tohoto majetku,
- vede evidenci smluv,
- vede agendu honebních pozemků.
Na co se můžete těšit:
- 25 dnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 500 Kč/měsíc,
- ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
- příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
- možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
- pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8 – 17h, Út, Čt a Pá: 8-13 h),
- jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 24.100 Kč – 28.920 Kč dle uznatelné praxe a osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- vzdělání - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou – výhodou vzdělání ekonomického směru,
- Znalost zákonů (v platném znění):
- č. 128/2000 Sb., o obcích,
- č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
- č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
- schopnost pracovat v zátěžových situacích,
- samostatnost v rozhodování,
- znalost práce na PC,
- řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Výhodou bude:
- znalost práce s technickou a katastrální mapou s vazbou na určení pozemku,
- znalost geometrických plánů.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Předpokládaný nástup: 1. 8. 2022
Kam s přihláškou?
Do 15. 6. 2022 do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1. zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent majetkové správy"
nebo
2. fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent majetkové správy"
nebo
3. fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent majetkové správy"