Vedoucí: Ing. Kamila Plzáková
Telefon: 474 616 420, 724 704 319
E-mail: k.plzakova@jirkov.cz
Kancelář: MěÚ – budova čp. 1, 3. patro
Na městském úřadě probíhají v této době stavební práce. V radničních budovách čp. 1 a čp. 2 se rekonstruuje elektroinstalace a chystá se i výměna oken ve fasádě a střešním plášti.
Žádné z agend a služeb pro obyvatele se stavební práce nedotknou – vše funguje v plném rozsahu, jen o něco méně komfortně.
Od 19. srpna do odvolání použijte prosím pro vstup do hlavní budovy zadní vchod, do 1. až 3. patra je nutné jet výtahem. Schodiště je mezi přízemím a 1. patrem uzavřené. Děkujeme.
V současné době je přestěhována pokladna a poplatky (komunální odpad a psi) a podatelna (kopírování a CzechPoint) a naleznete je v přízemí budovy čp. 5 (naproti kinu).
Kancelář evidence obyvatel naleznete již nastálo v přízemí budovy čp. 2, kancelář č. 2, vedle kanceláře matriky.
Odbor kancelář úřadu - přestupky působí dočasně v 1. patře hlavní budovy.
Odbor majetku města a útvar investic a odbor sociálních věcí a školství je v současné době v zasedací místnosti městského úřadu, 2. patro hlavní budovy.
Telefonní čísla jsou stále stejná.
Doporučujeme i využít podání prostřednictvím formulářů nebo platby rovnou přes platební bránu na portálu občana.
Děkujeme za pochopení!
Činnosti
archiv města
Pracovník: Škrábová Dana - zajišťuje provoz centrální spisovny (archivu) města v bývalém CO krytu v ul. Školní,
Czech point
- zajišťují elektronické výpisy pro veřejnost,
doručování písemností
Pracovníci: Melková Věra, Doksanský Milan - doručují písemnosti MěÚ na území města Jirkova (mimo Březenec, Č. Hrádek a Jindřišská) a organizacím v Chomutově,
dotace
- zajišťuje agendu správy dotací nebo jinak účelově vázaných prostředků, kontrolu čerpání a užití dotací
- sleduje a eviduje dotační politiku EU, státu, kraje a ostatních institucí,
- zajišťuje a koordinuje činnosti související s podáním žádostí o podpory a dotace, přijímání podpor a dotací, kontroluje plnění závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocováním projektů,
- komplexně zajišťuje informace o veškerých formách a možnostech nabídky dotačních titulů k využití v činnosti města a předává základní informace k jejich následnému sledování a využívání na jednotlivých odborech městského úřadu,
dotace poskytnutné městem
- vede kompletní agendu dotací pro sportovní, zájmové, školské a jiné organizace ve městě,
(Nabídka témat/Otevřená radnice/Dotační programy)
evidence majetku, inventarizace
Pracovník:
Škrábová Dana - vede evidenci movitého majetku města a provádí jeho inventarizaci,
evidence obyvatel
- zajišťuje přihlašování k trvalému pobytu ve městě a provádí další úkony dle zákona 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel,
- zajišťuje přidělování čísel popisných k budovám a nové názvy ulic ve městě.
matrika
(zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménech a příjmeních) - v přenesené působnosti provádí matriční agendu nejen pro město, ale i obce Boleboř, Otvice, Pesvice, Strupčice, Vrskmaň, Všestudy a Vysoká Pec,
- provádí zápisy narození, manželství, úmrtí do matričních knih a vydává výpisy z matričních knih, tzn. rodné, oddací a úmrtní listy i do ciziny,
- sepisují zápisy o určení otcovství při narození dítěte mimo manželství,
- zajišťují uzavírání sňatků,
- vyřizují veškerou ohlašovací povinnost spojenou s matričními událostmi (hlášení evidence obyvatel, soudu, statistika, VZP, ČSSZ,... ),
- zařizují zápisy matričních událostí občanů ČR, ke kterým došlo v cizině, do zvláštní matriky v Brně,
- rozhodují o užívání a změně jména a příjmení,
- zajišťují činnosti Občanské komise - vítání občánků, gratulace seniorům, jubilejní svatby.
ověřování podpisů a kopií listin
podatelna
Pracovník:
Procházková Věroslava, Urbanová Marta - přijímá různé písemnosti, žádosti, projekty i fotodokumentace od občanů, které jsou po zaevidování podatelnou předávány jednotlivým odborům,
- vydává zásilky adresované občanům, kteří mají úřední adresu na MěÚ,
- vydává zásilky, které se nepodařilo doručit doručovateli MěÚ občanům,
- zajišťuje provoz ústředny MěÚ,
- zajišťuje kopírování pro veřejnost (za úplatu).
volby
Pracovník: Laxová Petra, Solarová Monika
ztráty a nálezy
- vede evidenci ztrát a nálezů, přijímá nálezy.
Formuláře
Příslušné formuláře jsou k dispozici v sekci Životní situace na Portálu občana města Jirkova.
Požadovaný formulář lze VŽDY otevřít a vytisknout nebo vyplnit a poté případně vytisknout nebo po přihlášení identitou občana vyřídit rovnou on-line.
Více informací o portálu občana: Portál občana/O portálu.