Vedoucí: Ing. Reiner Milan
Telefon: 474 616 440, 608 931 002
E-mail: reiner@jirkov.cz
Kancelář: MěÚ – budova čp. 2, 2. patro
Činnosti
doprava
- řeší a smluvně zajišťuje dopravní obslužnost – trolejbusová, autobusová a rekreační doprava, spolupráce s dopravci,
- z hlediska dopravy se vyjadřuje k projektovým dokumentacím, stavebním záměrům a stavebním řízením,
- zpracovává vyjádření města, jakožto vlastníka místních a účelových komunikací, ke správním řízením vedeným silničním správním úřadem dle zákona č. 13/1997 S., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
evidence smluv
- zajišťuje evidenci a archivaci veškerých smluv, kde je smluvní stranou město Jirkov.
evidence majetku, rozpočet odboru
- sledování čerpání rozpočtu na správu majetku,
- úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol s účetní evidencí tohoto majetku, vedení průkazné agendy včetně opatření provedených při zjištění nežádoucího stavu,
- vede agendu honiteb.
investice
Provádí rozhodnutí samosprávy a jejich realizaci.
Rozsah prací útvaru investic se dělí na přípravu staveb a realizaci staveb.
I. Projektová příprava staveb - probíhá od investičního záměru po vydání stavebního povolení na stavbu:
- zajištění projektové dokumentace a posouzení projektové dokumentace dle příslušných vyhlášek,
- zajištění odborných a závazných posudků včetně souhlasných vyjádření dotčených organizací,
- příprava podkladů k výběrovým řízením jednotlivých investičních akcí a účast ve výběrových komisích.
II. Realizace staveb - probíhá od vydání stavebního povolení po kolaudační rozhodnutí dokončení stavby:
- předání staveniště zhotoviteli stavby,
- přejímky prací od zhotovitelů,
- kontrola kvality prováděných stavebních a montážních prací na stavbách dle platných ČSN, kontrola rozpočtů a rozsahu provedených prací,
- přebírání a předávání dokončených částí (celků) stavby a investic správcům, případně uživatelům,
- provádí finanční kontroly včetně podávání pokynů finančnímu odboru o uvolňování finančních prostředků, kontrolu faktur před likvidací,
- doložení všech potřebných dokladů pro vydání kolaudačního rozhodnutí.
občanská vybavenost
- správa kašny, laviček, přístřešků autobusových zastávek,
- správa dětských hřišť.
odpadové hospodářství
- v rámci řízeních podle stavebního zákona stanovuje podmínky k zajištění svozu komunálního odpadu (přístup svozové techniky, objednání svozu odpadů u oprávněné osoby),
- zajišťuje separaci odpadů ve městě,
- zajišťuje nová sběrná místa pro kontejnery na tříděný odpad, odpad ze zeleně a objemný odpad a vyřizuje podklady pro zpevnění stanovišť,
- dohlíží nad zajištěním provozu sběrného dvora a skladu nebezpečného odpadu,
- dohlíží nad zajištěním svozu komunálního odpadu dle schváleného rozsahu prací, nad svozem velkoobjemových kontejnerů, odpadkových košů, kontejnerů na odpad ze zeleně, dohlíží na úklid stanovišť sběrných nádob,
- vede evidence odpadů za město Jirkov a zasílá ji obci s rozšířenou působností v souladu se zákonem o odpadech,
- provádí kontroly nepovolených skládek na území města, vede jejich evidenci a zajišťuje jejich odstraňování na pozemcích ve vlastnictví města,
- postupuje státní správě k dalšímu řízení původce nepovolených skládek a důkazní materiály v případě, že je původcem fyzická osoba,
- postupuje státní správě k dalšímu řízení případy, které budou řešeny jako přestupky proti veřejnému pořádku u fyzických osob,
- informuje občany o nakládání s komunálním odpadem,
- kontroluje dodržování OZV o nakládání s komunálním a stavebním odpadem a ukládá opatření vyplývající z této vyhlášky,
- zpracovává roční výkaz o odpadech pro Český statistický úřad dle zák č. 89/1995 Sb.
ochrana vod
- aktualizace Povodňového plánu města Jirkova,
- správa dešťové kanalizace,
- čištění vodních toků.
ochrana zvířat
- zajišťuje provoz útulků pro zvířata včetně oprav objektu,
- zajišťuje vyvěšení a aktualizaci seznamu „Oznámení o nálezu psů na území města Jirkova“ na úřední desce,
- obecně závaznou vyhláškou upravuje pravidla pro pohyb psů na veřejném prostranství a vymezuje prostory pro volné pobíhání psů,
- provádí kontroly dodržování obecně závazných vyhlášek města,
- ukládá opatření vyplývající z těchto vyhlášek,
parkovací karty
Pracovníci: Krulichová Pavlína
- správa agendy vydávání parkovacích karet pro parkování ve vymezených zónách ve městě.
pozemky (správa pozemků, prodej, pronájem)
- zajišťuje nájmy, prodeje, pachty, směny a výpůjčky pozemků,
- zajišťuje zřizování věcných břemen/služebností,
- zajišťuje majetkoprávní vypořádání neuspořádaných vlastnických vztahů k pozemkům,
- zajišťuje vypracování nájemních a pachtovních smluv,
- spolupracuje s katastrálním úřadem (výpisy z listu vlastnictví, apod.) a dalšími institucemi,
- vyřizuje žádosti týkající se vyjádření města při řízeních vedených stavebními úřady,
- zajišťuje zadávání zpracování znaleckých posudků a geometrických plánů.
správa majetku
- zajišťování správy majetku města, tzn. jeho nabývání, pronájem, prodej a jiné formy dispozice,
- vedení evidence nemovitého majetku,
- vyjadřování k žádostem nájemníků - provedení stavebních úprav nebytových prostor v objektech, které jsou v majetku města,
- spolupráce při zpracování a aktualizaci zásad pro pronájmy a prodeje nemovitostí,
- prodej bytů v majetku města,
- vypracovává smlouvy kupní a smlouvy o věcném břemenu a podává návrhy k jejich vkladu do katastru u příslušného katastrálního úřadu,
- zajišťuje ucelenou agendu pojištění majetku města.
správa veřejné zeleně
- kontroluje údržbu veřejné zeleně ve městě,
- provádí kontroly dodržování obecně závazné vyhlášky města,
- ukládá opatření vyplývající z této vyhlášky,
- realizace výsadby dřevin ve městě včetně generelu zeleně.
údržba objektů
- zajišťování údržby objektů MŠ, ZŠ + ostatních objektů v majetku města,
- zajišťování revizí a porevizních oprav na objektech v majetku města.
veřejné služby
- zajišťuje agendu správy mostních objektů – mostní prohlídky, opravy, rekonstrukce, stavební povolení atd., spolupráce se správcem mostních objektů,
- řeší a organizuje opravy a údržbu komunikací, chodníků, parkovišť a schodišť,
- zajišťuje a řeší opravy, údržbu, kontroly, výměny a instalace nového dopravního značení vč. vyřizování stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích,
- spravuje kapitolu veřejného osvětlení - provoz, údržba, generální opravy, běžné opravy,
- vyřizuje a řeší žádosti a stížnosti v oblasti komunikací, dopravy, veřejného osvětlení, dopravního značení,
- správa objektu sociálního zařízení na autobusovém nádraží.
veřejné služby, čistota města
- ekologická výchova,
- správa hřbitovů,
- zajišťování zimní údržby ve městě,
- zajišťování čištění města, včetně blokových čištění,
- odtahy vozidel a jejich následná ekologická likvidace,
- koordinace Veřejné služby,
- oznámení vraků a ekologická likvidace vozidel, řešení vozidel s neplatnou technickou kontrolou.
veřejné zakázky
Pracovník: Ing. Bc. Lhotáková Lenka
- administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách – zejména pro zadávací řízení veřejných zakázek malého rozsahu, podlimitní a nadlimitní zadávací řízení,
- příprava veškerých podkladů potřebných k účasti ve výběrových řízeních – příprava zakázky od jejího vypsání až po podepsání smlouvy,
- zajišťování a kontrola věcné správnosti agendy zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.,
- spolupráce při zpracování jednotlivých poptávek a výzev,
- organizace jednání hodnotících komisí,
- zapisovatel u výběrových řízení realizovaných městem Jirkov,
- archivace všech nabídek, při realizaci výběrového řízení, které dle zákona vyžaduje zveřejnění na centrální adrese, zpracování objednávky uveřejnění informací na centrální adrese,
- zpracování jmenovacích listin, pozvánek k výběrovému řízení, jednotlivých protokolů z jednání hodnotící komise, vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, která je předkládána radě města, vyhotovení rozhodnutí o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, oznámení zadavatele o uzavření smlouvy s vybraným uchazečem, vyhotovení písemné zprávy zadavatele,
- administrativní práce na profilu zadavatele a Věstníku veřejných zakázek.
zábory veřejného prostranství
- chodníky, komunikace, parkoviště - Ing. Pfafflová Lenka
- plochy veřejné zeleně - Ing. Javůrková Barbora
- ostatní plochy (pro kolotoče, cirkusy) - Ing. Manica Lenka.
Formuláře
Příslušné formuláře jsou k dispozici v sekci Životní situace na Portálu občana města Jirkova.
Požadovaný formulář lze VŽDY otevřít a vytisknout nebo vyplnit a poté případně vytisknout nebo po přihlášení identitou občana vyřídit rovnou on-line.
Více informací o portálu občana: Portál občana/O portálu.