Sledujte nás

   logo facebook logo instagram  logo youtube

Mobilní rozhlas

mobilní rozhlas

Zveme Vás:

20. 10. KAREL PLÍHAL

Karel Plíhal koncerta další akce:

Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2021

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce


Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 39
DNES: 140
TÝDEN: 1361
CELKEM: 2363275

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 


Město Jirkov

Tajemnice  MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.

výběrové řízení na obsazení pracovní pozice jmenováním na dobu neurčitou

„vedoucí odboru kancelář úřadu“

s místem výkonu práce Jirkov



Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat?  Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás. 

 

Představujeme stručný souhrn činnosti, za které zodpovídá vedoucí odboru kancelář úřadu:

Vedoucí odboru kancelář úřadu je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné i přenesené působnosti, zejména na těchto úsecích:

  • přestupková agenda
  • personální a mzdová práce
  • servis pro zastupitele a radní  města
  • správa webových stránek
  • správa počítačové sítě
  • požární ochrana
  • krizové řízení
  • redakce Jirkovských novin
  • rozpočet odboru
  • propagace města.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Na co se můžete těšit:

  • na 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.  neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,-Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.



Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.900 Kč – 33.790 Kč dle uznatelné praxe, příplatek za vedení ve výši 5 až 30%,   zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby v délce 6 měsíců.

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
  • splnění předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské federativní republiky a České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační zákon a čestné prohlášení)

 

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • praxe ve veřejné správě min. 3 roky výhodou
  • zkušenosti s řízením kolektivu výhodou
  • znalost zákonů v platném znění:

- zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
- zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtech ÚSC (znalost tvorby a čerpání rozpočtu
- zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC
- znalost zákona č. 262/2006, zákoník práce
- základní orientace v zákoně č. 251/2016, o některých přestupcích
- základní orientace v zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich

  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
  • zodpovědnost

 


Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:


Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.



Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • lustrační osvědčení, pokud je zákonem požadováno včetně navazujícího prohlášení
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů)


Předpokládaný nástup: dle dohody


Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí OKÚ“ do 13. 1. 2021 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 

 


Celé znění oznámenílogo pdf