Sledujte nás

   logo facebook logo instagram logo twitter logo youtube

Aplikace pro komunikaci

mobilní rozhlas

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:

Město Jirkov - sbírka pro Milana Tótha

informace ke sbírce

 


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce

 


Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 8
DNES: 453
TÝDEN: 7528
CELKEM: 1962862

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

Tajemnice  MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění,

výběrové řízení na obsazení pracovní pozice

 jmenováním na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců

 „vedoucí odboru vnitřní správy a rozvoje

s místem výkonu práce Jirkov.

 

Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat?  Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás.  Představujeme stručný souhrn činnosti, za které zodpovídá vedoucí odboru vnitřní správy a rozvoje:

Vedoucí odboru je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb. zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné i přenesené působnosti, zejména na těchto úsecích:

  • matrika,
  • evidence obyvatel,
  • spisová služba,
  • zajištění voleb, referenda, sčítání lidu,
  • zajišťování dotací z evropských fondů a jiných zdrojů,
  • rozpočet odboru,
  • majetková správa (inventarizace).

 

Na co se můžete těšit:

  • na 25 dnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.  neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok.

 

Platové zařazení:

 

  • platové ohodnocení v 11. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.000 Kč – 33.790 Kč dle uznatelné praxe, příplatek za vedení ve výši 5 až 30%,osobní příplatek po skončení zkušební doby.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

 

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka,
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy,
  • splnění předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské federativní republiky a České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační zákon a čestné prohlášení).

 

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • praxe ve veřejné správě min. 3 roky,
  • znalost zákonů (v platném znění):
  • zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménech a příjmeních,
  • zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, 
  • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích,
  • zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí,
  • zákon č. 250/2000 sb., o rozpočtech ÚSC (znalost tvorby a čerpání rozpočtu ÚSC),
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti),
  • zodpovědnost.

 

      Výhodou bude:

  • praxe v oblasti získávání dotací z evropských fondů a jiných zdrojů.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

 

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • lustrační osvědčení, pokud je zákonem požadováno včetně navazujícího prohlášení,
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle  § 5 zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).

 

Předpokládaný nástup:  1. 10. 2020 nebo dle dohody

Termín ústního pohovoru před výběrovou komisí je stanoven na den 27. 8. 2020. 

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí OVSaR“ do  20. 8. 2020 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 




 

Cellogo pdfé znění oznámení