Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace z rozpočtu města

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 733
TÝDEN: 2885
CELKEM: 1635459

Ochrana osobních údajů

JIRKOVANÉ SOBĚ

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 „referent/referentka životního prostředí (samospráva)“

na odboru majetku města a útvaru investic

s místem výkonu práce Jirkov

 

Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku životního prostředí (samospráva), který:

  • připravuje a kontroluje plnění obecně závazných vyhlášek města,
  • připravuje podklady pro dotace v oblasti životního prostředí,
  • spolupracuje se školskými zařízeními při zajištění ekologické výchovy,
  • koordinuje a řídí práci veřejné služby, ekologická výchova,
  • kontroluje údržbu veřejné zeleně ve městě,
  • provádí kontroly dodržování obecně závazné vyhlášky města o záboru veřejného prostranství,
  • zajišťuje realizaci výsadby dřevin ve městě včetně generelu zeleně,
  • zajišťuje a kontroluje zimní údržbu ve městě (plánování a optimalizace tras ZÚ),
  • zajišťuje a kontroluje čištění města - blokové, strojní a ruční,
  • zajišťuje údržbu hřbitovů (Jirkov a Březenec),
  • zajišťuje čištění a opravy kanalizačních vpustí,
  • přijímání a vyřizování žádostí, vystavení předpisů - zábor veřejných ploch,
  • vyřizuje žádosti o kácení dřevin na pozemcích v majetku města,
  • zajišťuje provoz psího útulku včetně oprav objektu,
  • zajišťuje veterinární péči na území města,
  • zajišťuje deratizaci na území města,
  • zpracovává a aktualizuje povodňový plán,
  • zajišťuje ekologickou likvidaci autovraků odtažených na území města Jirkova,
  • zajišťuje ekologickou likvidaci vozidel odtažených při blokových čištění na území města Jirkova,
  • zajišťuje evidenci výše uvedených vozidel a související korespondenci (výzvy vlastníkům apod.).

 

Na co se můžete těšit:

  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 3 dnům indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,- Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Út, Čt a Pá : 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 18.230 Kč – 27.420 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 

Další požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.

 

Co od Vás očekáváme:

 

  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • komunikační schopnosti, zodpovědnost,
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič,
  • úsměv na tváři.

 

Výhodou bude:

  • chuť učit se novým věcem,

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

 

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Předpokládaný nástup: dle dohody

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent ŽP“ do 14. 11. 2019 do 9h na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


 

logo pdfOznámení o vyhlášení výběrového řízení