Sledujte nás

   logo facebook logo instagram logo twitter logo youtube

Aplikace pro komunikaci

mobilní rozhlas

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:

Město Jirkov - sbírka pro Milana Tótha

informace ke sbírce

 


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce

 


Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 5
DNES: 1036
TÝDEN: 6360
CELKEM: 2000976

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

 

Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 

„referent stavebního úřadu - úředník“

na odboru Stavební úřad a životní prostředí při MěÚ Jirkov

s místem výkonu práce Jirkov

 

Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Umíte komunikovat s lidmi a jste připravení se neustále odborně vzdělávat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku stavebního úřadu, který:

  • zajišťuje odborné agendy na úseku územního plánování a stavebního řádu, například ve věcech umístění, povolení, kolaudace, odstranění stavby a sankcí,

  • vydává sdělení a souhlasy k opatřením podle stavebního zákona,

  • vydává potvrzení dokumentace u staveb, u kterých se nedochovala dokumentace,

  • vydává rozhodnutí v územním a stavebním řízení,

  • provádí kontroly staveb,

  • provádí konzultační a poradenské činnosti v ucelené odborné oblasti státní správy,

  • provádí zápisy referenčních údajů do registru územní identifikace prostřednictvím agendového informačního systému AIS.


 

Na co se můžete těšit:

  • na 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,

  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,

  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.

  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,

  • na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),

  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,

  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,-Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,

  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),

  • na jistotu a stabilitu práce,

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 700 Kč – 31 240 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících  územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,

  • dosažení věku 18 let,

  • způsobilost k právním úkonům,

  • bezúhonnost,

  • ovládání jednacího jazyka

  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.

 

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví (§13a bod 2 stavebního zákona) nebo

  • vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví (§13a bod 2 stavebního zákona) nebo

  • stávající úředník obecného stavebního úřadu uvedeného v §13 odst. 1, písm. b)-e) stavebního zákona, který má příslušné osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu (Čl. II Přechodná ustanovení stavebního zákona, bod 19) nebo

  • fyzická osoba s příslušným osvědčením zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu (Čl. II Přechodná ustanovení stavebního zákona, bod 19).

 

  • samostatnost, komunikativní schopnosti, zodpovědnost, psychická odolnost,

  • praxe ve veřejné správě výhodou,

  • řidičský průkaz skupiny B.

 

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,

  • datum a místo narození,

  • státní příslušnost,

  • místo trvalého pobytu,

  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,

  • datum a podpis zájemce,

  • e-mailové spojení,

  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,

  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,

  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,

  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).

 

Předpokládaný nástup: dle dohody.

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent SÚ“ do 18. 11. 2020 do 9.00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


 

logo pdfCelé znění oznámení