Kalendář akcí

kalendář akcí

Datum a čas

Dnes je sobota, 17. 11. 2018, 14:55:22

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 10
DNES: 303
TÝDEN: 4289
CELKEM: 1290547

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

Oznámení o  vyhlášení výběrového řízení

(dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)

 

Vedoucí úřadu MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 7. 11. 2018 výběrové řízení

na obsazení pracovního místa

 „Referent majetkové správy, rozpočtář - úředník"

na odboru majetku města a útvau investic při Městském úřadu Jirkov,
 

s místem výkonu práce : Jirkov

v platové třídě  8. dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Nástup: 1. 1. 2019 na dobu neurčitou
 

Náplň práce:

  • zajišťuje ucelenou agendu pojištění majetku města,
  • návrh a sledování čerpání rozpočtu na správu majetku. Úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol s účetní evidencí tohoto majetku, vedení průkazné agendy včetně opatření provedených při zjištění nežádoucího stavu,
  • souhrnné zpracování návrhů smluv při správě majetku.

 

Nabízíme:

  • příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno v rozsahu 3 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.

 

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednicích územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • věk nad 18 let
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

 

Požadavky

  • vzdělání ekonomického směru ÚSO nebo VŠ,
  • znalost zákona o účetnictví,
  • znalost: EXCEL, WORD.

 

Výhodou:

  • znalost postupů účtování ve veřejné správě,
  • znalost účetní osnovy,
  • zkušenosti s odpisy,
  • problematika tvorby a čerpání rozpočtu.

 

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul ,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost ,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

 

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent majetku“   do 27. 11. 2018 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1 , 431 11 Jirkov.

 

 


logo pdfcelé znění oznámení