Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace z rozpočtu města

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 543
TÝDEN: 2695
CELKEM: 1635269

Ochrana osobních údajů

JIRKOVANÉ SOBĚ

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŔÍZENÍ

Město Jirkov

Tajemnice  MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
 

„referent/referentka majetkové správy"

odbor majetku města a útvar investic

s místem výkonu práce Jirkov

 

Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku majetkové správy:

Pracovní náplň:

  • zajišťuje nájmy, prodeje, pachty, směny a výpůjčky pozemků a nemovitostí,
  • zajišťuje zřizování věcných břemen/služebností,
  • zajišťuje majetkoprávní vypořádání neuspořádaných vlastnických vztahů k pozemkům
  • zajišťuje vypracování nájemních a pachtovních  smluv, 
  • spolupracuje s katastrálním úřadem (výpisy z listu vlastnictví, apod.) a dalšími institucemi,
  • vyřizuje žádosti týkající se vyjádření města při řízeních vedených stavebními úřady (umístění sítí do pozemku, sjezdy na komunikace apod.),
  • zajišťuje zadávání zpracování znaleckých posudků a geometrických plánů,
  • spolupracuje a jedná s Pozemkovým úřadem, ÚZSVM, Ministerstvem životního prostředí, krajským úřadem apod.,
  • předává podklady k plánovacím smlouvám na odbor kanceláře úřadu,
  • rozúčtovává energie příspěvkovým organizacím, nájemcům,

 

Na co se můžete těšit:

  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 3 dnům indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,-Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 18.230 Kč – 27.420 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 

Další požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.

 

Co od Vás očekáváme:

  • flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
  • komunikační schopnosti, zodpovědnost,
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
  • úsměv na tváři.

 

Výhodou bude:

  • znalost práce s technickou a katastrální mapou s vazbou na určení pozemku,
  • znalost geometrických plánů.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent majetkové správy“ do 6. 11. 2019 do 12, 00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 

Navštivte naše stránky www.jirkov.cz

 


Celé znění oznámení logo pdf