Sledujte nás

   logo facebook logo instagram logo twitter logo youtube

Aplikace pro komunikaci

mobilní rozhlas

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:

Město Jirkov - sbírka pro Milana Tótha

informace ke sbírce

 


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce

 


Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 10
DNES: 838
TÝDEN: 5747
CELKEM: 1921414

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města


 

Tajemnice  MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,

 

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

„referent/referentka agenda přestupků - úředník “

odbor kancelář úřadu

s místem výkonu práce Jirkov.

 

Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat?  Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku agendy přestupků.

Pracovní náplň:

  • Zajišťování přestupkové agendy – zejména na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a proti majetku.

 

Na co se můžete těšit:

  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.  neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 10. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 21 700 Kč – 31 240 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosažení věku 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka,
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.

 

Požadavky:

  • vzdělání – vysokoškolské - minimálně v bakalářském studijním programu (výhodou směr veřejnoprávní, humanitní a právní),
  • znalost zákonů (v platném znění):
  • č. 500/2004 Sb., správní řád,
  • č. 128/2000 Sb., zákon o obcích,
  • č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,
  • č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích,
  • znalost práce na PC,
  • schopnost zvládat krizové situace (odolnost vůči stresu),
  • samostatnost v rozhodování,
  • dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení.

 

Výhodou bude:

  • praxe ve veřejné správě se zaměřením na správní řízení,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku.

 

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5  zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).

 

Předpokládaný nástup: 1. 9. 2020 nebo dle dohody

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent přestupky“ do 3. 8. 2020 do 9.00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


cellogo pdfé znění oznámení