Sledujte nás

   logo facebook logo instagram logo twitter logo youtube

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:

Město Jirkov - sbírka pro Milana Tótha

informace ke sbírce

 


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce

 


Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 1025
TÝDEN: 2337
CELKEM: 1841158

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

 

Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje dle § 7 zákona č. 312/2002 S., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

 

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 „referent/referentka - dotace"  - úředník

na odboru vnitřní správy a rozvoje 

s místem výkonu práce Jirkov

 

Nemáte problém komunikovat s občany a zástupci firem? Nebojíte se převzít zodpovědnost za svou práci? Máte rádi výzvy a zvládnete práci v zátěžových situacích? Umíte se ponořit do problému a najít řešení? Jste schopni se rychle orientovat? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku dotací.

 

Ze své pracovní pozice budete zejména:

  • vyhledávat národní i evropské dotační a grantové možnosti, ze kterých by město mohlo čerpat finance,
  • vést komplexní agendu dotačních řízení, spravovat dotační projekty v době jejich udržitelnosti (žádosti o dotace, monitorovací zprávy, kontrola průběhu čerpání dotace a další činnosti s tím související),
  • spolupracovat s jednotlivými odbory městského úřadu i se zpracovatelskými firmami při realizaci dotačních projektů,
  • koordinovat proces tvorby strategických materiálů města.

 

Na co se můžete těšit:

  • na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům placeného indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 400 Kč měsíčně,
  • na příspěvek zaměstnavatele ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.  neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (základní pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500 Kč/ročně.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 700 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe + zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Požadavek vzdělání:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou

 

Výhodou bude:

  • praxe v oblasti získávání, realizace nebo kontroly dotací,
  • praxe v oblasti zpracování strategických plánů nebo jiných koncepcí,
  • praxe v oblasti realizace rozvojových projektů,
  • praxe ve veřejné správě,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • znalost německého, případně anglického jazyka.

 

Co od Vás očekáváme:

  • flexibilitu, samostatnost v rozhodování,
  • organizační, řídící a komunikační schonosti,
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • úsměv na tváři.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Předpokládaný nástup:  dle dohody.

 

Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent dotace“ do 30. 3. 2020 do 9, 00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


logo pdfCelé znění oznámení