Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace z rozpočtu města

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 313
TÝDEN: 4329
CELKEM: 1630657

Ochrana osobních údajů

JIRKOVANÉ SOBĚ

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 „referent/referentka Czech POINT, spisovna" -  úředník

na odboru vnitřní správy

s místem výkonu práce Jirkov

 

Nemáte problém komunikovat s občany? Nevadí Vám samostatná práce ve spisovně neboli archivu mezi stohy dokumentů?

Ze své pracovní pozice budete zejména:

  • zajišťovat vidimaci a legalizaci dokladů a úředních listin (ověřování pro veřejnost i úřad),
  • zajišťovat provoz Kontaktního místa veřejné správy, tzv. Czech POINT - výpisy z rejstříku trestů, výpisy z Katastru nemovitostí, ze živnostenského rejstříku apod.,
  • provádět autorizovanou konverzi dokumentů z listinné do elektronické podoby a obráceně,
  • mít na starost spisovnu (archiv) úřadu - budete ukládat dokumenty do spisovny, vyhledávat ve spisovně dokumenty a vést k tomu příslušnou agendu v počítačovém programu, 
  • zastupovat pracovnici podatelny Městského úřadu Jirkov v době její nepřítomnosti

 

Na co se můžete těšit:

  • na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 3 dnům indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,- Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Út, Čt a Pá : 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 8. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 16.800 Kč – 25.330 Kč dle uznatelné praxe + zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Další požadavky:

  • střední vzdělání s maturitou.

 

Co od Vás očekáváme:

 

  • flexibilitu, samostatnost v rozhodování,
  • komunikační schopnosti, zodpovědnost,
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • úsměv na tváři.

 

Výhodou bude:

  • znalost zákona o ověřování,
  • praxe v Czech POINT,
  • řidičský průkaz skupiny B.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

 

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Předpokládaný nástup: 2. 1. 2020 nebo dle dohody

 

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent Czech POINT, spisovna“ do 15. 11. 2019 do 9h na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


 

Ozlogo pdfnámení o vyhlášení výběrového řízení