Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace z rozpočtu města

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 4
DNES: 302
TÝDEN: 4318
CELKEM: 1630646

Ochrana osobních údajů

JIRKOVANÉ SOBĚ

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,

 

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 „Mzdová/vý účetní, rozpočtář/rozpočtářka - úředník“

na odboru kancelář úřadu

s místem výkonu práce Jirkov

 

Jsme odbor, nově zřízený na MěÚ Jirkov a hledáme mezi sebe novou kolegyni či kolegu. Máte rádi práci s čísly? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém komunikovat s úřady? Tak to je práce právě pro Vás.  Ze své pracovní pozice mzdová účetní, rozpočtář odboru budete zejména:

  • zpracovávat kompletní mzdovou agendu v návaznosti na elektronický docházkový  systém pro cca 150 zaměstnanců (zaměstnanci MěÚ, MP, zaměstnanci na veřejně prospěšné práce, zaměstnanci na dohody o provedení práce a pracovní činnosti),
  • komunikovat s exekutory a soudy přes datovou schránku nebo emailem,
  • spolupracovat s okresní správou sociálního zabezpečení v Chomutově  (měsíčně, kdy jsou osobně předávány podklady pro výplatu nemocenských dávek),
  • evidovat evidenčních listy důchodového pojištění a každoročně je zasílat ČSSZ přes jejich portál,
  • spolupracovat se zdravotními pojišťovnami (zasílání měsíčních přehledů o platbě pojistného datovou schránkou nebo poštou),
  • komunikovat se statistickým úřadem přes portál statistického úřadu,
  • komunikovat s Úřadem práce v Chomutově ohledně agendy pracovníků na veřejně prospěšné práce (osobně, telefonicky i emailem),
  • komunikovat se zaměstnanci a jednotlivými odbory MěÚ v Jirkově a organizacemi města Jirkov,
  • odsouhlasovat měsíční mzdové prostředky s finančním odborem na účetní sestavu v elektronickém systému VERA,
  • z pozice rozpočtáře sledovat příjmy a výdaje odboru kancelář úřadu. 

 

Na co se můžete těšit:

  • na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 3 dnům placeného indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 300,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek zaměstnavatele ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,- Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá : 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.

 

Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 18.230 Kč – 27.420 Kč dle uznatelné praxe +  zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.

 

Další požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.

 

Co od Vás očekáváme:

  • flexibilitu, samostatnost v rozhodování,
  • komunikační schopnosti, zodpovědnost,
  • znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
  • úsměv na tváři.

 

Výhodou bude:

  • praxe na pozici mzdová účetní,
  • orientace v rozpočtech,
  • řidičský průkaz skupiny B.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

Kam s přihláškou?

Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – mzdová/vý účetní“ do 1. 11. 2019 do 12h na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 

Navštivte naše stránky www.jirkov.cz

 


 

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení logo pdf