Sledujte nás

   logo facebook logo instagram logo twitter logo youtube

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:

Město Jirkov - sbírka pro Milana Tótha

informace ke sbírce

 


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce

 


Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 2
DNES: 516
TÝDEN: 6418
CELKEM: 1845239

Obsah

Volná pracovní místa - poptávkové řízení       logo města

 


 

Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje
poptávkové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou

 „finanční referent “
na odboru finančním

s místem výkonu práce Jirkov.



Máte rádi práci s čísly? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice? Tak to je práce právě pro Vás.  Ze své pracovní pozice finanční referent – fakturant budete zejména:

  • zajišťovat financování organizace (agendy finančních zdrojů, úvěrové agendy, zúčtovacího a platebního styku),
  • vést evidenci došlých faktur včetně jejich předkontace s následným předáním správcům odborů ke kontrole a schválení úhrady,
  • zajišťovat styk s bankou,
  • zajišťovat evidenci všech přijatých darů – vyúčtování daru dárci,
  • zajišťovat vystavování poštovních poukázek A.

 

Na co se můžete těšit:

  • na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům placeného indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,
  • na příspěvek zaměstnavatele ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat různé zvýhodněné mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8-17 hod., Út, Čt a Pá: 8–13 hod.),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok.


Platové zařazení:

  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 700 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe +  zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.


Kvalifikační požadavky:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.


Co od Vás očekáváme:

  • flexibilitu, samostatnost v rozhodování,
  • komunikační schopnosti, zodpovědnost,
  • znalost práce na PC (MS Office),
  • znalosti zákonů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších zákonů
                             zákon č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších zákonů
                             zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších zákonů.


Výhodou bude:

  • praxe na pozici fakturant nebo účetní,
  • řidičský průkaz skupiny B.

 


Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.


Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Předpokládaný nástup: 1. 8. 2020

 

Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – finanční referent“ do 28. 5. 2020 do 9:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


Celélogo pdf znění oznámení