Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2020

Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 86
TÝDEN: 6396
CELKEM: 1769628

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

 
Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,
 
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
 
„Finanční referent – poplatky - úředník“
na odboru finančním
s místem výkonu práce Jirkov
 
 
Máte rádi práci s čísly? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice a nedělá Vám problém komunikovat s lidmi? Tak to je práce právě pro Vás.
 
Ze své pracovní pozice budete zejména:
  • zajišťovat pokladní služby pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz veřejnosti,
  • zajišťovat souhrnné práce při výkonu státní správy u místních poplatků,
  • archivovat zaplacené a odepsané pohledávky,
  • zajišťovat vystavování rozhodnutí k provozu VHP.
 
Na co se můžete těšit:
  • na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
  • na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům placeného indispozičního volna navíc,
  • na příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 400,-Kč měsíčně,
  • na příspěvek zaměstnavatele ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
  • na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
  • na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
  • na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,- Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy vaší rodiny,
  • na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h,
Ut, Čt a Pá : 8h – 13h),
  • na jistotu a stabilitu práce,
  • na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.
 
Platové zařazení:
  • platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 700 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe + zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.
 
Požadavky:
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou,
  • orientace v právních předpisech, zejména:
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích,
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád,
- zákon č. 280/2009 Sb. daňový řád,
- zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, vše v platném znění.
 
Uvítáme:
  • flexibilitu, samostatnost v rozhodování, zodpovědnost,
  • praxi ve veřejné správě nebo samosprávě,
  • znalost práce na PC,
  • příjemné vystupování, výborné komunikační schopnosti a zvládání konfliktních situací.
 
Výhodou bude:
  • praxe na pozici účetní,
  • řidičský průkaz skupiny B.
 
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
  • úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
  • ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
 
 
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
 
Písemná přihláška musí obsahovat:
  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.
 
Požadované doklady k přihlášce:
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 
Předpokládaný nástup: 1. 7. 2020
 
 
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – finanční referent - poplatky“ do 31.3. 2020 do 9h na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


logo pdfOznámení o výběrovém řízení