Sledujte nás

   logo facebook logo instagram  logo youtube

Mobilní rozhlas

mobilní rozhlas

Zveme Vás:

20. 10. KAREL PLÍHAL

Karel Plíhal koncerta další akce:

Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Dotace poskytované městem Jirkov

Dotační programy jsou vyhlašovány vždy aktuálně na každý rok:

DOTAČNÍ PROGRAMY 2021

Transparentní účty

Sbírkové účty jsou vedeny jako transparentní účty. V  případě přispění finančních prostředků na tento účel je zobrazeno jméno přispěvatele, číslo jeho účtu a zaslaná finanční částka.

Zasláním prostředků na sbírkový účet vyjadřujete svůj souhlas se zveřejněním Vašeho jména a dalších údajů, včetně výše zaslané finanční částky:


Městský ústav sociálních služeb Jirkov, příspěvková organizace

informace ke sbírce


Ochrana osobních údajů

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 3
DNES: 146
TÝDEN: 1367
CELKEM: 2363281

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

Oznámení o  vyhlášení výběrového řízení

(dle § 7  a § 10 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)

 

Vedoucí úřadu MÚ Jirkov vyhlašuje dne 21. 5. 2021 výběrové řízení

na obsazení pracovního místa na dobu určitou

- po dobu mateřské a rodičovské dovolené

 „finanční referent/referentka - daně, DPH - úředník"

na finančním odboru při Městském úřadu Jirkov,
 

s místem výkonu práce : Jirkov

 

Pracovní náplň:
•    samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty a zajišťování daňového řízení se správcem daně,
•    rozborová činnost vyjetých sestav DPH, měsíční kontroly sestav,
•    zpracování účetních dokladů dle zákona o DPH,
•    zabezpečování veškerých dalších úkonů souvisejících s DPH,
•    samostatné zajišťování agendy daně z příjmů, daně z nemovitých věcí.

 

Na co se můžete těšit:
•    na 25 dnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
•    na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 450 Kč/měsíc,
•    na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok,
•    na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
•    na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
•    na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
•    na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např.  neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
•    na pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
•    na jistotu a stabilitu práce.

 

Platové zařazení:
•    platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 22 600 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby.

 

Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
•    úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
•    dosažení věku 18 let,
•    způsobilost k právním úkonům,
•    bezúhonnost,
•    ovládání jednacího jazyka,
•    splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.

 

Požadavky:
•    vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou – ekonomického směru,
•    znalost zákonů (v platném znění):
     - č. 128/2000 Sb., zákon o obcích,
     - č. 235/2004 Sb., o DPH,
     - č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů,
     - č. 338/1992Sb., o dani z nemovitých věcí,
     - č. 312/2002 Sb., o úřednících,
•    znalost práce na PC,
•    zodpovědný způsob k řešení problémů,
•    samostatnost v rozhodování,
•    řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

 

Výhodou bude:
•    praxe ve veřejné správě,
•    zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků,
•    zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkum.

 

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení,
  • e-mailové spojení.

 

Požadované doklady k přihlášce:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle  § 5 zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

 

Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“ do 11. 06. 2021 do 9.00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.

 


logo pdfOznámení o vyhlášení výběrového řízení (756.88 kB)