Město Jirkov
Tajemnice MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.
výběrové řízení na obsazení pracovní pozice jmenováním na dobu neurčitou
„vedoucí odboru kancelář úřadu“
s místem výkonu práce Jirkov
Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás.
Představujeme stručný souhrn činnosti, za které zodpovídá vedoucí odboru kancelář úřadu:
Vedoucí odboru kancelář úřadu je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné i přenesené působnosti, zejména na těchto úsecích:
- přestupková agenda
- personální a mzdová práce
- servis pro zastupitele a radní města
- správa webových stránek
- správa počítačové sítě
- požární ochrana
- krizové řízení
- redakce Jirkovských novin
- rozpočet odboru
- propagace města.
Na co se můžete těšit:
- na 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
- na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400,-Kč měsíčně,
- na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
- na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,-Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
- na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),
- na jistotu a stabilitu práce,
- na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.
Platové zařazení:
Platové ohodnocení v 11. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.900 Kč – 33.790 Kč dle uznatelné praxe, příplatek za vedení ve výši 5 až 30%, zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby v délce 6 měsíců.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
- splnění předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské federativní republiky a České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační zákon a čestné prohlášení)
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- praxe ve veřejné správě min. 3 roky výhodou
- zkušenosti s řízením kolektivu výhodou
- znalost zákonů v platném znění:
- zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
- zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtech ÚSC (znalost tvorby a čerpání rozpočtu
- zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC
- znalost zákona č. 262/2006, zákoník práce
- základní orientace v zákoně č. 251/2016, o některých přestupcích
- základní orientace v zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
- znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu)
- řidičský průkaz skupiny B
- schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- zodpovědnost
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- lustrační osvědčení, pokud je zákonem požadováno včetně navazujícího prohlášení
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů)
Předpokládaný nástup: dle dohody
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí OKÚ“ do 13. 1. 2021 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.