Tajemnice MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění,
výběrové řízení na obsazení pracovní pozice
jmenováním na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
„vedoucí odboru vnitřní správy a rozvoje “
s místem výkonu práce Jirkov.
Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás. Představujeme stručný souhrn činnosti, za které zodpovídá vedoucí odboru vnitřní správy a rozvoje:
Vedoucí odboru je v pozici vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb. zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je výkon správních činností v samostatné i přenesené působnosti, zejména na těchto úsecích:
- matrika,
- evidence obyvatel,
- spisová služba,
- zajištění voleb, referenda, sčítání lidu,
- zajišťování dotací z evropských fondů a jiných zdrojů,
- rozpočet odboru,
- majetková správa (inventarizace).
Na co se můžete těšit:
- na 25 dnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
- na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,
- na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
- na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
- na pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
- na jistotu a stabilitu práce,
- na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 11. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.000 Kč – 33.790 Kč dle uznatelné praxe, příplatek za vedení ve výši 5 až 30%,osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy,
- splnění předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské federativní republiky a České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační zákon a čestné prohlášení).
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- praxe ve veřejné správě min. 3 roky,
- znalost zákonů (v platném znění):
- zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménech a příjmeních,
- zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích,
- zákon č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí,
- zákon č. 250/2000 sb., o rozpočtech ÚSC (znalost tvorby a čerpání rozpočtu ÚSC),
- znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
- řidičský průkaz skupiny B,
- schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti),
- zodpovědnost.
Výhodou bude:
- praxe v oblasti získávání dotací z evropských fondů a jiných zdrojů.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- lustrační osvědčení, pokud je zákonem požadováno včetně navazujícího prohlášení,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).
Předpokládaný nástup: 1. 10. 2020 nebo dle dohody
Termín ústního pohovoru před výběrovou komisí je stanoven na den 27. 8. 2020.
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí OVSaR“ do 20. 8. 2020 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.