Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
(dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)
Vedoucí úřadu MÚ Jirkov vyhlašuje dne 21. 12. 2021 výběrové řízení
na obsazení pracovního místa na dobu určitou
- po dobu pracovní neschopnosti a následně za mateřskou a rodičovskou dovolenou
„referent/referentka - tvorba rozpočtu, účetní - úředník"
finanční odbor
s místem výkonu práce : Jirkov
Pracovní náplň:
- zajišťování vedení účtů MěÚ (základní běžný účet, fond rezerv a rozvoje, depozitní účet, sociální fond, účet pro sledování poplatků za svoz TDO, příjmový účet)
- zpracování účetních dokladů
- zpracování roční inventarizace majetku
Na co se můžete těšit:
- 25 dnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 450 Kč/měsíc,
- ošatné ve výši 6 000 Kč/rok,
- dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- stravenky,
- vedení bankovního účtu a další výhody u Komerční banky,
- zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) i pro členy rodiny,
- pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
- jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 24.100 Kč – 28.920 Kč dle uznatelné praxe,
- osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou – obor ekonomický výhodou,
- základní orientace v zákonech v platném znění:
- č. 128/2000 Sb., zákon o obcích,
- č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- samostatnost v rozhodování,
- zodpovědnost
- dobré komunikační schopnosti
Výhodou bude:
- praxe ve veřejné správě,
- znalost a praxe na úseku ekonomiky a účetnictví
- praxe s podvojným účetnictvím
- znalost práce s programem VERA
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků a jiných peněžitých plnění.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).
Předpokládaný nástup: dohodou
Kam s přihláškou?
Do 25. 2. 2022 do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1. zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent - tvorba rozpočtu, účetní"
nebo
2. fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent - tvorba rozpočtu, účetní"
nebo
3. fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent - tvorba rozpočtu, účetní"