OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„referent/referentka životního prostředí (samospráva)“
na odboru majetku města a útvaru investic
s místem výkonu práce Jirkov
Máte rádi výzvy a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Jste schopni se rychle orientovat? Práce v zátěžových situacích pro Vás není problém? Tak hledáme právě Vás - referenta/referentku samosprávy životního prostředí, jehož hlavní pracovní náplní je zejména vykonávat tyto práce
- zajišťování činnosti na úseku odpadového hospodářství v rámci samosprávy města,
- zajišťování čistoty města (formou strojní a ruční) včetně realizace blokového čištění,
- koordinace veřejné služby a pracovníků na veřejně prospěšné práce
- zajišťování revizí, kontrol a údržby opěrných a protihlukových zdí,
- zajišťování správy a údržby občanské vybavenosti (dětská hřiště, sportoviště, autobusové přístřešky, lavičky, kašna aj.),
- vyřizování záborů veřejného prostranství - ostatních ploch (cirkusy a kolotoče).
Na co se můžete těšit:
- na 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
- na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 400 Kč měsíčně,
- na ošatné ve výši 5.500 Kč/ročně.
- na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
- na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy vaší rodiny,
- na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Út, Čt a Pá : 8h – 13h),
- na jistotu a stabilitu práce,
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21.700 Kč – 28.920 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou (výhodou v oboru ekologie a životního prostředí)
- znalost zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění a související legislativy,
- praxe ve veřejné správě výhodou.
Co od Vás očekáváme:
- flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost,
- znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič,
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Předpokládaný nástup: dle dohody
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent ŽP“ do 14. 10. 2020 do 9h na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.