Městský úřad Jirkov
nám. Dr. E. Beneše 1
431 11 Jirkov
Telefon: 474 616 411
E-mail: podatelna@jirkov.cz
Datová schránka: 9zcbsra
IČO: 00261904
Otevřeno pro veřejnost:
PO a ST 8:00-17:00 h.
ÚT, ČT, PÁ 8:00-13:00 h.
Město Jirkov
Tajemnice MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 30. 8. 2024 podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
„referent/referentka životního prostředí (samospráva) - úředník “
odbor majetku města a útvar investic
s místem výkonu práce Jirkov
Pracovní náplň:
• připravuje a kontroluje plnění obecně závazných vyhlášek města,
• koordinuje a řídí práci veřejně prospěšné práce,
• kontroluje údržbu veřejné zeleně ve městě,
• zajišťuje realizaci výsadby dřevin ve městě včetně generelu zeleně,
• zajišťuje a kontroluje zimní údržbu ve městě (plánování a optimalizace tras ZÚ),
• zajišťuje a kontroluje čištění města – blokové, strojní a ruční,
• zajišťuje údržbu hřbitovů (Jirkov a Březenec) a opravy objektu,
• vyřizuje žádosti o kácení dřevin na pozemcích v majetku města,
• zajišťuje provoz psího útulku včetně oprav objektu,
• zajišťuje evidenci vozidel s více jak 6 měsíců prošlou technickou kontrolou, vede řízení o odstranění těchto vozidel z komunikace vč. dražeb dle zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích.
Na co se můžete těšit:
• 25 dnů dovolené,
• 4 dny indispozičního volna,
• příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
• ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
• příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
• stravenky,
• vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
• zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
• pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba: Po a St: 8h - 17h, Út, Čt a Pá: 8h - 13h),
• jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
• platové ohodnocení v 10. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí
24 100 Kč – 34 370 Kč dle uznatelné praxe,
• osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
• úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
• dosažení věku 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost,
• ovládání jednacího jazyka,
• splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
• dosažené vzdělání: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou zaměření na životní prostředí).
• znalosti právních předpisů:
- zákona č. 128/2000 Sb. – zákon o obcích.
• samostatnost, spolehlivost, přesnost,
• smysl pro zodpovědnost,
• rozhodnost, odolnost proti stresu,
• aktivnost a výkonnost,
• organizační schopnosti,
• ochota se dále vzdělávat,
• umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti.
Výhodou bude:
• znalost problematiky veřejné správy, místní znalost,
• řidičské oprávnění skupiny B a ochota řídit referentské vozidlo,
• znalost MS Office.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
• jméno, příjmení a titul,
• datum a místo narození,
• státní příslušnost,
• místo trvalého pobytu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• datum a podpis zájemce,
• telefonní spojení,
• e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
• životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
• výpis z evidence rejstříku trestů, který není starší 3 měsíců,
• u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Předpokládaný nástup: 3. 11. 2024 nebo dle dohody
Kam s přihláškou?
Do 7. 10. 2024 – do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1) zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.
NEBO
2) fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám, Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov,
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.
NEBO
3) fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášením uchazeče do výběrového řízení uchazeč souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Typ: PDF dokument, Velikost: 317.29 kB