Menu
Město Jirkov
jirkov

referent životního prostředí (samospráva) - úředník


Město Jirkov
Tajemnice  MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 30. 8. 2024 podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)

„referent/referentka životního prostředí (samospráva) - úředník “
odbor majetku města a útvar investic
s místem výkonu práce Jirkov

Pracovní náplň:
•    připravuje a kontroluje plnění obecně závazných vyhlášek města,
•    koordinuje a řídí práci veřejně prospěšné práce,
•    kontroluje údržbu veřejné zeleně ve městě,
•    zajišťuje realizaci výsadby dřevin ve městě včetně generelu zeleně,
•    zajišťuje a kontroluje zimní údržbu ve městě (plánování a optimalizace tras ZÚ),
•    zajišťuje a kontroluje čištění města – blokové, strojní a ruční,
•    zajišťuje údržbu hřbitovů (Jirkov a Březenec) a opravy objektu,
•    vyřizuje žádosti o kácení dřevin na pozemcích v majetku města,
•    zajišťuje provoz  psího útulku včetně oprav objektu,
•    zajišťuje evidenci vozidel s více jak 6 měsíců prošlou technickou kontrolou, vede řízení o odstranění těchto vozidel z komunikace vč. dražeb dle zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích.


Na co se můžete těšit:
•    25 dnů dovolené,
•    4 dny indispozičního volna,
•    příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
•    ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
•    příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
•    stravenky,
•    vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
•    zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
•    pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba: Po a St: 8h - 17h, Út, Čt a Pá: 8h - 13h),
•    jistotu a stabilitu práce.

Platové zařazení:
•    platové ohodnocení v 10. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí
24 100 Kč – 34 370 Kč dle uznatelné praxe,
•    osobní příplatek po skončení zkušební doby.

 


Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
•    úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
•    dosažení věku 18 let,
•    způsobilost k právním úkonům,
•    bezúhonnost,
•    ovládání jednacího jazyka,
•    splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.

Další požadavky:
•    dosažené vzdělání: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou zaměření na životní prostředí).

•    znalosti právních předpisů:
- zákona č. 128/2000 Sb. – zákon o obcích.

•    samostatnost, spolehlivost, přesnost,
•    smysl pro zodpovědnost,
•    rozhodnost, odolnost proti stresu,
•    aktivnost a výkonnost,
•    organizační schopnosti,
•    ochota se dále vzdělávat,
•    umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti.

Výhodou bude:
•    znalost problematiky veřejné správy, místní znalost,  
•    řidičské oprávnění skupiny B a ochota řídit referentské vozidlo,
•    znalost MS Office.

Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:

Písemná přihláška musí obsahovat:
•    jméno, příjmení a titul,
•    datum a místo narození,
•    státní příslušnost,
•    místo trvalého pobytu,
•    číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
•    datum a podpis zájemce,
•    telefonní spojení,
•    e-mailové spojení.

Požadované doklady k přihlášce:
•    životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
•    výpis z evidence rejstříku trestů, který není starší 3 měsíců,
•    u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
•    ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Předpokládaný nástup: 3. 11. 2024 nebo dle dohody

Kam s přihláškou?

Do 7. 10. 2024 – do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:

1)    zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.

NEBO

2)    fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám, Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov,
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.

NEBO

3)    fyzicky vložit do schránky (s označením  SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent/referentka životního prostředí“ na dobu určitou.

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášením uchazeče do výběrového řízení uchazeč souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů).
Písemné materiály s osobními údaji, poskytnuté k výběrovému řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny.

 


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Typ: PDF dokument, Velikost: 317.29 kB