OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŔÍZENÍ
Město Jirkov
Tajemnice MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb.
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
„referent/referentka - kontrolor“
Útvar interního auditu
s místem výkonu práce Jirkov
Máte rádi čísla a nedělá Vám problém řešit nenadálé pracovní situace? Rádi něco kontrolujete? Dokážete odpovídat na všetečné dotazy?
Tak hledáme právě Vás – kontrolora na útvaru interního auditu, který:
- zpracovává program jednotlivých jmenovitě určených kontrol na základě ročního plánu útvaru interního auditu, včetně operativně zařazených kontrol,
- pořizuje písemné zprávy o vykonaných kontrolách,
- podílí se na veřejnosprávních kontrolách, prováděných u příspěvkových organizací zřízených městem a u žadatelů a příjemců dotací,
- provádí kontrolu plnění uložených opatření z provedených kontrol,
- vyřizuje stížnosti, petice, podněty ve smyslu příslušného vnitřního předpisu města Jirkov,
- vykonává funkci tajemníka škodní komise.
Na co se můžete těšit:
- na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům indispozičního volna navíc,
- na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300,-Kč měsíčně,
- na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- na stravenky ve výši 90,-Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70,-Kč),
- na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374,-Kč/měsíčně) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
- na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8h – 17h, Ut, Čt a Pá: 8h – 13h),
- na jistotu a stabilitu práce,
- na ošatné ve výši 5.500,-Kč/ročně.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 18.230 Kč – 27.420 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy.
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.
Znalost zákonů:
- zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
- zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- zákon č. 85/1990 Sb., o právu petičním
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Co od Vás očekáváme:
- flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování,
- komunikační schopnosti, zodpovědnost,
- znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, orientace na internetu),
- řidičský průkaz skupiny B – výhodou,
- úsměv na tváři.
Výhodou bude:
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – kontrolor ÚIA“ do 10. 1. 2020 do 9,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.