Tajemnice MěÚ Jirkov vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou - za mateřskou a rodičovskou dovolenou
„referent/referentka agenda přestupků - úředník “
odbor kancelář úřadu
s místem výkonu práce Jirkov.
Pracovní náplň:
- Zajišťování přestupkové agendy – proti pořádku v územní samosprávě, proti veřejnému pořádku, proti občanskému soužití a proti majetku.
Na co se můžete těšit:
- 25 dnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna,
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 450 Kč/měsíc,
- ošatné ve výši 5.500 Kč/rok,
- dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- stravenky,
- vedení bankovního účtu a další výhody u Komerční banky,
- zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) i prop členy rodiny,
- pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
- jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 10. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 22.600 Kč – 31.240 Kč dle uznatelné praxe
- osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka,
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Požadavky:
- vzdělání – vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu,
- základní orientace v zákonech:
- č. 500/2004 Sb., správní řád,
- č. 128/2000 Sb., zákon o obcích,
- č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,
- č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích,
- schopnost zvládat krizové situace (odolnost vůči stresu),
- samostatnost v rozhodování,
- zodpovědnost,
- dobré komunikační schopnosti.
Výhodou bude:
- praxe ve veřejné správě se zaměřením na správní řízení,
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů, který není starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle § 5 zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů).
Předpokládaný nástup: leden 2022 nebo dohodou
Kam s přihláškou?
Do 19. 11. 2021 do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1. zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent přestupky"
nebo
2. fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent přestupky"
nebo
3. fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a městským úřadem na oplocení zadního dvora.
Na obálce uvést "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - referent přestupky"