Tajemnice Městského úřadu Jirkov vyhlašujepoptávkové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou „finanční referent “na odboru finančníms místem výkonu práce Jirkov.
Máte rádi práci s čísly? Jste schopni se rychle orientovat v nové problematice? Tak to je práce právě pro Vás. Ze své pracovní pozice finanční referent – fakturant budete zejména:
- zajišťovat financování organizace (agendy finančních zdrojů, úvěrové agendy, zúčtovacího a platebního styku),
- vést evidenci došlých faktur včetně jejich předkontace s následným předáním správcům odborů ke kontrole a schválení úhrady,
- zajišťovat styk s bankou,
- zajišťovat evidenci všech přijatých darů – vyúčtování daru dárci,
- zajišťovat vystavování poštovních poukázek A.
Na co se můžete těšit:
- na milé kolegy a kolegyně kolem sebe, lidský přístup k zaměstnancům,
- na chuť do práce, kterou získáte díky 25 dnům dovolené a 4 dnům placeného indispozičního volna navíc,
- na příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění ve výši 400 Kč/měsíc,
- na příspěvek zaměstnavatele ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
- na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
- na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
- na možnost využívat různé zvýhodněné mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
- na pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba je Po a St: 8-17 hod., Út, Čt a Pá: 8–13 hod.),
- na jistotu a stabilitu práce,
- na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok.
Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 21 700 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe + zajímavý nárokový osobní příplatek po skončení zkušební doby až do výše 50 % dle pracovního výkonu.
Kvalifikační požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou.
Co od Vás očekáváme:
- flexibilitu, samostatnost v rozhodování,
- komunikační schopnosti, zodpovědnost,
- znalost práce na PC (MS Office),
- znalosti zákonů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších zákonů
zákon č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších zákonů
zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších zákonů.
Výhodou bude:
- praxe na pozici fakturant nebo účetní,
- řidičský průkaz skupiny B.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis zájemce,
- telefonní spojení,
- e-mailové spojení.
Požadované doklady k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný nástup: 1. 8. 2020
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ – finanční referent“ do 28. 5. 2020 do 9:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.