Městský úřad Jirkov
nám. Dr. E. Beneše 1
431 11 Jirkov
Telefon: 474 616 411
E-mail: podatelna@jirkov.cz
Datová schránka: 9zcbsra
IČO: 00261904
Otevřeno pro veřejnost:
Po a ST 8:00 - 17:00
ÚT, ČT, PÁ 8:00 - 13:00
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
(dle § 7 a § 10 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)
Vedoucí úřadu MÚ Jirkov vyhlašuje dne 21. 5. 2021 výběrové řízení
na obsazení pracovního místa na dobu určitou
- po dobu mateřské a rodičovské dovolené
„finanční referent/referentka - daně, DPH - úředník"
na finančním odboru při Městském úřadu Jirkov,
s místem výkonu práce : Jirkov
Pracovní náplň:
• samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty a zajišťování daňového řízení se správcem daně,
• rozborová činnost vyjetých sestav DPH, měsíční kontroly sestav,
• zpracování účetních dokladů dle zákona o DPH,
• zabezpečování veškerých dalších úkonů souvisejících s DPH,
• samostatné zajišťování agendy daně z příjmů, daně z nemovitých věcí.
Na co se můžete těšit:
• na 25 dnů dovolené a 4 dny indispozičního volna navíc,
• na příspěvek na penzijní připojištění ve výši 450 Kč/měsíc,
• na ošatné ve výši 5 500 Kč/rok,
• na příspěvek ze sociálního fondu formou dárkové poukázky do obchodního řetězce před vánočními svátky,
• na stravenky ve výši 90 Kč (příspěvek zaměstnavatele ve výši 70 Kč),
• na možnost mít zdarma veden bankovní účet a další výhody u Komerční banky,
• na možnost využívat zvýhodněné různé mobilní tarify (např. neomezené volání a SMS do všech sítí + 3 GB dat za 374 Kč/měsíc) jak pro Vás, tak pro členy Vaší rodiny,
• na pružnou pracovní dobu (pevná prac. doba je: Po a St: 8–17 h, Út, Čt a Pá: 8–13 h),
• na jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
• platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, které činí 22 600 Kč – 28 920 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
• úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
• dosažení věku 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost,
• ovládání jednacího jazyka,
• splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštními právními předpisy.
Požadavky:
• vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou – ekonomického směru,
• znalost zákonů (v platném znění):
- č. 128/2000 Sb., zákon o obcích,
- č. 235/2004 Sb., o DPH,
- č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů,
- č. 338/1992Sb., o dani z nemovitých věcí,
- č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• znalost práce na PC,
• zodpovědný způsob k řešení problémů,
• samostatnost v rozhodování,
• řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.
Výhodou bude:
• praxe ve veřejné správě,
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků,
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkum.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
Požadované doklady k přihlášce:
Předpokládaný nástup: dle dohody
Kam s přihláškou?
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady zašlete poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – referent DPH“ do 11. 06. 2021 do 9.00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov.
Vidíte ve městě nějaký problém, který můžeme společně vyřešit?
Napište nám, prosím.
A co už společně řešíme?