Kalendář akcí

kalendář akcí

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Přehled výběrových a zadávacích řízení vyhlášených městem Jirkov:

www.tenderarena.cz/jirkov


Výsledky veřejných zakázek malého rozsahu:

Město/praktické informace/výsledky

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 11
DNES: 582
TÝDEN: 5582
CELKEM: 1658609

Ochrana osobních údajů

JIRKOVANÉ SOBĚ

Obsah

Odbor majetku města a útvar investic


Ing. Milan Reiner

 

 
Vedoucí: Ing. Reiner Milan
Telefon: 474 616 440, 608 931 002
E-mail: reiner@jirkov.cz
Kancelář: MěÚ – budova čp. 2
2. patro
 

 

 

Činnosti

  • doprava
Pracovník: Endischová Jana
(zák. č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ; zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích ; zák. č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě - vše v platném znění)
 
  • provádí odbornou poradenskou činnost v oblasti dopravy, vydává stanovisko a výklad této činnosti,
  • řeší a smluvně zajišťuje dopravní obslužnost – trolejbusová, autobusová a rekreační doprava, spolupráce s dopravci
  • evidence smluv
  • u smluv, kde tak stanovuje zvláštní předpis vypracovává a podává návrhy k jejich vkladu do katastru u příslušného katastrálního úřadu,
  • zajišťuje evidenci a archivaci veškerých smluv, kde je smluvní stranou město Jirkov.
  • investice

Provádí rozhodnutí samosprávy a jejich realizaci.
Rozsah prací útvaru investic se dělí na přípravu staveb a realizaci staveb.

I. Projektová příprava staveb - probíhá od investičního záměru po vydání stavebního povolení na stavbu:

  • zajištění projektové dokumentace a posouzení projektové dokumentace dle vyhlášky č.  405/2017 Sb.,o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů,
  • zajištění odborných a závazných posudků včetně souhlasných vyjádření dotčených organizací,
  • zajišťování výběrových řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, na zhotovitele stavby,
  • příprava podkladů k výběrovým řízením jednotlivých investičních akcí a účast ve výběrových komisích
 

II. Realizace staveb - probíhá od vydání stavebního povolení po kolaudační rozhodnutí dokončení stavby:

  • předání staveniště zhotoviteli stavby,
  • přejímky prací od zhotovitelů,
  • kontrola kvality prováděných stavebních a montážních prací na stavbách dle platných ČSN, kontrola rozpočtů a rozsahu provedených prací,
  • přebírání a předávání dokončených částí (celků) stavby a investic správcům, případně uživatelům,
  • provádí finanční kontroly včetně podávání pokynů finančnímu odboru o uvolňování finančních prostředků, kontrolu faktur před likvidací,
  • doložení všech potřebných dokladů pro vydání kolaudačního rozhodnutí.
     
  • nemovitosti I.
  • zajišťování správy majetku města, tzn. jeho nabývání, pronájem, prodej a jiné formy dispozice,
  • zajišťování fyzických inventur movitého majetku města
  • vedení evidence movitého a nemovitého majetku
  • spolupráce s firmou Městská majetková Jirkov, s.r.o.
  • zajišťování zveřejňování záměrů města ve věci prodeje a pronájmu objektů
  • vyjadřování k žádostem nájemníků - provedení stavebních úprav bytů a nebytových prostor v objektech, které jsou v majetku města
  • spolupráce při zpracování a aktualizaci zásad pro pronájmy a prodeje nemovitostí.
  • prodej bytů v majetku města
     
  • nemovitosti II.
  • zajišťuje ucelenou agendu pojištění majetku města
  • sledování čerpání rozpočtu na správu majetku.
  • úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol s účetní evidencí tohoto majetku, vedení průkazné agendy včetně opatření provedených při zjištění nežádoucího stavu.
  • občanská vybavenost
  • správa kašny, laviček, přístřešků autobusových zastávek
  • správa dětských hřišť
     
  • odpadové hospodářství
  • v rámci řízeních podle stavebního zákona stanovuje podmínky k zajištění svozu komunálního odpadu (přístup svozové techniky, objednání svozu odpadů u oprávněné osoby)
  • zjišťuje nové provozovny ve městě, prověřuje u oprávněné osoby, zda-li má provozovatel zajištěno nakládání s odpady a v případě, že nakládání s odpady není zajištěno u oprávněné osoby postupuje jednotlivé případy k dalšímu řízení státní správě,
  • zajišťuje separaci odpadů ve městě
  • zajišťuje nová sběrná místa pro kontejnery na tříděný odpad, odpad ze zeleně a objemný odpad a vyřizuje podklady pro zpevnění stanovišť
  • dohlíží nad zajištěním provozu sběrného dvora a skladu nebezpečného odpadu
  • dohlíží nad zajištěním svozu komunálního odpadu dle schváleného rozsahu prací, nad svozem velkoobjemových kontejnerů, odpadkových košů, kontejnerů na odpad ze zeleně, dohlíží na úklid stanovišť sberných nádob
  • vede evidence odpadů za město Jirkov a zasílá ji obci s rozšířenou působností v souladu se zákonem o odpadech,
  • provádí kontroly nepovolených skládek na území města, vede jejich evidenci a zajišťuje jejich odstraňování na pozemcích ve vlastnictví města,
  • postupuje státní správě k dalšímu řízení původce nepovolených skládek a důkazní materiály v případě, že je původcem fyzická osoba,
  • postupuje státní správě k dalšímu řízení případy, které budou řešeny jako přestupky proti veřejnému pořádku u fyzických osob
  • upozorňuje a ukládá pokuty právnickým osobám a fyzickým osobám, které jsou podnikateli, jestliže znečistí veřejné prostranství, naruší životní prostředí v obci nebo odloží věc mimo vyhrazené místo, neudržují čistotu a pořádek na pozemku, který užívají nebo vlastní, tak, že naruší vzhled obce.
  • informuje občany o nakládání s komunálním odpadem,
  • zajišťuje zpracování plánu odpadového hospodářství včetně jeho realizace,
  • kontroluje dodržování OZV o nakládání s komunálním a stavebním odpadem a ukládá opatření vyplývající z této vyhlášky,
  • zpracovává roční výkaz o odpadech pro Český statistický úřad dle zák č. 89/1995 Sb..
     
  • ochrana vod
Pracovník:
  • aktualizace Povodňového plánu města Jirkova
  • správa dešťové kanalizace
  • čištění vodních toků
     
  • ochrana zvířat
Pracovník:
  • předkládá radě města návrh na zřízení nebo zrušení útulků pro zvířata,
  • zajišťuje provoz útulků pro zvířata včetně oprav objektu,
  • zajišťuje vyvěšení a aktualizaci seznamu „Oznámení o nálezu psů na území města Jirkova“ na úřední desce,
  • obecně závaznou vyhláškou upravuje pravidla pro pohyb psů na veřejném prostranství a vymezuje prostory pro volné pobíhání psů,
  • vydává na návrh krajské veterinární správy obecně závazné vyhlášky o nařízení mimořádných veterinárních opatření, o prohlášení nákazy za zdolanou a o zrušení některých jí nařízených opatření a dozírá na plnění mimořádných veterinárních opatření,
  • provádí kontroly dodržování obecně závazných vyhlášek města,
  • ukládá opatření vyplývající z těchto vyhlášek,
     
  • pozemky (správa pozemků, prodej, pronájem)
  • zajišťuje nájmy, prodeje, pachty, směny a výpůjčky pozemků
  • zajišťuje zřizování věcných břemen/služebností
  • zajišťuje majetkoprávní vypořádání neuspořádaných vlastnických vztahů k pozemkům
  • zajišťuje vypracování nájemních a pachtovních  smluv 
  • spolupracuje s katastrálním úřadem (výpisy z listu vlastnictví, apod.) a dalšími institucemi
  • vyřizuje žádosti týkající se vyjádření města při řízeních vedených stavebními úřady
  • vede agendu honiteb
  • zajišťuje zadávání zpracování znaleckých posudků a geometrických plánů
  • správa veřejné zeleně
Pracovník:
  • kontroluje údržbu veřejné zeleně ve městě
  • provádí kontroly dodržování obecně závazné vyhlášky města
  • ukládá opatření vyplývající z této vyhlášky
  • realizace výsadby dřevin ve městě včetně generelu zeleně
     
  • údržba
  • zajišťování údržby objektů MŠ, ZŠ + ostatních objektů v majetku města
  • zajišťování revizí a porevizních oprav na objektech v majetku města
     
  • veřejné služby
Pracovník: Endischová Jana
  • zajišťuje agendu správy mostních objektů – mostní prohlídky, opravy, rekonstrukce, stavební povolení atd., spolupráce se správcem mostních objektů
  • řeší a organizuje opravy a údržbu komunikací, chodníků, parkovišť a schodišť
  • zajišťuje a řeší opravy, údržbu, kontroly, výměny a instalace nového dopravního značení vč. vyřizování stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích
  • spravuje kapitolu veřejného osvětlení - provoz, údržba, generální opravy, běžné opravy
  • provádí likvidaci pojistných událostí (dopravní nehody)
  • vyřizuje a řeší žádosti a stížnosti v oblasti komunikací, dopravy, veřejného osvětlení, dopravního značení
  • správa objektu sociálního zařízení na autobusovém nádraží
     
  • veřejné služby, čistota města
Pracovník:
  • ekologická výchova
  • správa hřbitovů
  • zajišťování zimní údržby ve městě
  • zajišťování čištění města, včetně blokových čištění
  • odtahy vozidel a jejich následná ekologická likvidace
  • aktualizace provozního řádu tržiště v ul. Tyršova
  • koordinace Veřejné služby
  • veřejné zakázky I.

Pracovník: Ing. Benešová Nikola

Zpracovává a vede kompletní agendu výběrových řízení a poptávek realizovaných městem Jirkov, dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

  • administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách – zejména pro zadávací řízení veřejných zakázek malého rozsahu, podlimitní a nadlimitní zadávací řízení,
  • příprava veškerých podkladů potřebných k účasti ve výběrových řízeních – příprava zakázky od jejího vypsání až po podepsání smlouvy,
  • zajišťování a kontrola věcné správnosti agendy zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.,
  • spolupráce při zpracování jednotlivých poptávek a výzev,
  • organizace jednání hodnotících komisí,
  • zapisovatel u výběrových řízení realizovaných městem Jirkov,
  • archivace všech nabídek, při realizaci výběrového řízení, které dle zákona vyžaduje zveřejnění na centrální adrese, zpracování objednávky uveřejnění informací na centrální adrese,
  • zpracování jmenovacích listin, pozvánek k výběrovému řízení, jednotlivých protokolů z jednání hodnotící komise, vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek, která je předkládána radě města, vyhotovení rozhodnutí o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, oznámení zadavatele o uzavření smlouvy s vybraným uchazečem, vyhotovení písemné zprávy zadavatele
  • administrativní práce na profilu zadavatele a Věstníku veřejných zakázek.
  • veřejné zakázky II.

Pracovník: Ing. Richterová Jaroslava

  • příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu.
  • zábory veřejného prostranství
  • chodníky, komunikace, parkoviště - Endischová Jana
  • plochy veřejné zeleně -
  • ostatní plochy (pro kolotoče, cirkusy) - Ing. Plzáková Kamila