Kalendář akcí

kalendář akcí

Datum a čas

Dnes je pátek, 21. 9. 2018, 5:51:49

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Fond malých projektů

15 LET PARTNERSTVÍ MĚSTA JIRKOVA A BRAND-ERBISDORFU

ADVENTNÍ ČAS S NAŠIMI SOUSEDY 2016

logo

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 76
TÝDEN: 3718
CELKEM: 1243334

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Volná pracovní místa - výběrová řízení       logo města

 


 

Oznámení o  vyhlášení výběrového řízení

(dle § 7 a § 6 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)

 

Vedoucí úřadu MěÚ Jirkov vyhlašuje dne 5. 9. 2018 výběrové řízení

na obsazení pracovního místa

 „Referent - tvorba rozpočtu - úředník"

na finančním odboru při Městském úřadu Jirkov,
 

s místem výkonu práce : Jirkov

v platové třídě  9. dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Nástup: předpoklad 1. 11. 2018 nebo dohodou
 

Náplň práce:

  • hlavní činnost - sestavování rozpočtu, úprava rozpočtu a rozpočtových opatření, kontrola plnění rozpočtu a čerpání výdajů, zprávy o hospodaření, příprava závěrečného účtu, připrava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města.

 

Nabízíme:

příspěvek na stravování (stravenky), příspěvky ze sociálního fondu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, indispoziční volno v rozsahu 2 kalendářních dnů v roce, pružnou pracovní dobu.

 

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednicích územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR,
  • věk nad 18 let
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • ovládání jednacího jazyka slovem i písmem.

 

Požadavky

  • vzdělání VOŠ nebo ÚSO - obor ekonomický,
  • znalost a praxe na úseku ekonomiky a účetnictví,
  • praxe s podvojným účetnictvím,
  • zkušenost s administrativní prací,
  • znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet),
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou,
  • znalost práce s programem VERA výhodou.



Další schopnosti

komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, psychická odolnost, flexibilita.

 

Přihláška zájemce musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul ,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost ,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis zájemce,
  • telefonní spojení.

 

K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
  • u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, příp. čestné prohlášení,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení (dle §5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů)

 

Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo ji můžete podat osobně v zalepené a označené obálce „ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – rozpočet - FO - úředník“   do 24. 9. 2018 do 12,00 hodin na podatelnu Městského úřadu Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1 , 431 11 Jirkov.

 


logo pdfcelé znění oznámení